Dedykowane rozwiązania e-commerce dla branży fashion

Jak pokazują badania, ubrania są jednymi z najczęściej kupowanych rzeczy przez Internet. Ubrania w Sieci kupują zarówno kobiety, jak i mężczyźni. Jest to też jedna z najbardziej wymagających branży – głównie ze względu na zróżnicowane gusta Klientów, ale także dużą konkurencję na rynku. E-sklepów związanych z branżą fashion jest wiele. Abyś mógł je prześcignąć w rywalizacji o Klienta, oferujemy Tobie dedykowaną platformę e-commerce, systemy B2C i B2B przeznaczone dla branży fashion. Szereg funkcjonalności skrojonych na miarę Twojego e-biznesu pozwoli Ci wypracować silną pozycję w branży. Dzięki nim zaspokajanie potrzeb Twoich Klientów będzie łatwiejsze, a Ty wyróżnisz się na tle swoich Konkurentów.

Z branżą fashion mamy styczność rozwijając sklep marki Giacomo Conti. Sklep B2C, który stworzyliśmy dla tej marki, to przykład wdrożenia zrealizowanego zgodnie z najnowszymi trendami w projektowaniu stron (usability), a także w oparciu o znajomość potrzeb Klientów i branży.

Twój e-sklep również może być dostosowany do oczekiwań Twojego grona Klientów oraz branży, w której działasz. Przykładowe rozwiązania e-commerce dla branży fashion, które proponujemy to między innymi:

Moduł polityki cenowej

Polityka cenowa:

Nasz system e-commerce posiada moduł do zarządzania polityką cenową w sklepie internetowym. Jego funkcjonowanie polega na integrowaniu działań na danych pobieranych z systemu ERP.

Ceny produktów zaciągane są z Twojego ERP i wyświetlane w e-sklepie w walucie PLN. Ceny mogą pojawiać się w dwóch wersjach, jako cena regularna oraz cena wyprzedażowa.

Generowanie formularzy do druku

Automatyczne generowanie formularzy do druku:

Dzięki niemu Użytkownicy, który zarejestrowali się w sklepie, mają możliwość wygenerowania formularza zwrotu, wymiany lub reklamacji w formacie PDF.

Branża odzieżowa cechuje się tym, że notuje się w niej bardzo dużą ilość wymian produktów lub zwrotów. Klienci niekiedy nie trafiają z rozmiarem lub rodzajem produktu i mają prawo je oddać lub wymienić na inny. Nasza platforma e-commerce posiada moduł niezwykle przydatny w tym zakresie – automatyczne generowanie formularzy do druku. Dzięki niemu Użytkownicy, który zarejestrowali się w sklepie, mają możliwość wygenerowania formularza zwrotu, wymiany lub reklamacji w formacie PDF, z automatycznie uzupełnionymi danymi – a to wszystko z poziomu panelu użytkownika. Osoby, które nie zalogowały się w sklepie będą mogły wyżej wymienione formularze otrzymywać w stopce wiadomości, jako pliki do pobrania w formacie PDF, w tym przypadku bez uzupełnionych danych.

Wdrożenie E-commerce w branży fashion
Moduł ulubionych produktow

Dodaj do ulubionych (porównywarka produktów):

Funkcjonalność dająca możliwość dodawania wybranych produktów do listy ulubionych. Taka lista jest personalizowana pod kątem każdego z Klientów.

Klienci kupujący ubrania przez Internet niejednokrotnie przeglądają wiele produktów na raz. Często również je między sobą porównują, szukają innych modeli lub po prostu wracają do wcześniej oglądanych ubrań, nawet po kilku dniach. Dlatego też w takim przypadku przydatna okazuje się być funkcjonalność dająca im możliwość dodawania wybranych produktów do listy ulubionych. Taka lista jest personalizowana pod kątem każdego z Klientów i pozwala im na porównywanie produktów na podstawie wielu danych, między innymi zdjęć, nazwy produktu, jego ceny lub składu tkaninowego.

Integracje z platformami zewnętrzymi

Integracje z platformami zewnętrznymi:

Zdajemy sobie sprawę, że prowadzenie e-biznesu często wiąże się ze współpracą z wieloma platformami zewnętrznymi. Nasz dedykowany sklep internetowy daje Ci możliwość integracji z nimi. Extreme Commerce może być zintegrowany m.in. z InPostem, Domodi, Allani, Trusted Shops i wieloma innymi.

Wdrożenie E-commerce w branży fashion - moduł wyszukiwania salonow
Moduł polecane produkty

Moduł “Polecane Produkty”:

Jest to mechanizm, który ma za zadanie wyświetlanie Użytkownikom polecanych im produktów. Pracuje on automatycznie, bazując na danych z Google Analytics.

Moduł weryfikuje dane na bieżąco i dopasowuje odpowiednie produkty do aktualnie przeglądanych przez Użytkownika. Dzięki temu, że moduł działa automatycznie, nie ma konieczności ręcznego zarządzania towarami.

Lista salonow stacjonarnych na mapie

Mapa-lista salonów stacjonarnych:

Rozwiązania e-commerce mają przede wszystkim za zadanie być praktyczne dla Klientów. Jednym z takich rozwiązań jest mapa-lista salonów stacjonarnych, szczególnie przydatna w branży fashion.

Klienci oglądający ubrania w Internecie niejednokrotnie przed zakupem wolą zobaczyć daną rzecz na żywo, dotknąć jej, przymierzyć w salonie stacjonarnym. I tutaj pomocny okazuje się moduł, za pomocą którego Klienci mają możliwość sprawdzenia, gdzie w danym mieście znajduje się sklep stacjonarny marki.

Nasz system e-commerce pozwala na idealne dopasowanie funkcjonalności do Twojego sklepu internetowego.

Jesteś ciekawy, jak wygląda proces wdrożenia? Chcesz wiedzieć więcej na temat oferowanych funkcjonalności i związanymi z nimi kosztach? Opowiedz nam o Twoim e-commerce oraz funkcjonalności, której potrzebujesz, a my odpowiemy na wszystkie Twoje pytania.

Skontaktuj się z nami