Usługi pocztowe

Jesteśmy agencją interaktywną, tworzącą platformę e-commerce. Naszą misją jest tworzenie dedykowanych rozwiązań dla Państwa biznesu oraz indywidualne podejście do powierzonych nam zadań.

W naszej ofercie znajduje się aplikacja do zarządzania zadaniami – Best Redmine. Pozwala ona na bezpieczne rozporządzanie dokumentami oraz plikami firmowymi. Dodatkowe funkcje, które ona oferuje, a mogące znaleźć zastosowanie w Państwa biznesie, to tworzenie zadań i kierowanie nimi, porządkowanie obowiązków współpracowników, nadzorowanie i kontrola terminowego wykonania pracy, zarządzanie dokumentami i plikami w bezpieczny sposób, stworzenie wyszukiwarki informacji firmowych oraz ułatwiona komunikacja wewnątrz firmy.

Tworzymy również wyspecjalizowane konfiguratory, dzięki którym Państwa klienci, w zależności od możliwości produkcyjnych, będą mogli:

  • samodzielnie nadawać przesyłki online,
  • określać z jakiego miejsca kurier ma odebrać paczkę,
  • dzięki określeniu parametrów przesyłki i wyboru opcji dostawy klient będzie mógł poznać cenę, datę odbioru i dostarczenia przesyłki,
  • odbiorca będzie mógł monitorować na bieżąco status paczki.

Dzięki takim zastosowaniom użytkownik będzie bardziej świadomym i zadowolonym klientem.