Chocolissimo

Czekoladowy fragment polskiego Internetu, któremu nie sposób się oprzeć.

  • integracja z PIM
  • 7 osobnych sklepów: Niemcy, Słowacja, Czechy, Rumunia, Litwa, Polska, International
  • personalizacja smaków i opakowań czekoladek oraz możliwość stworzenia choco telegramu
  • integracja z Navision
  • złożony system wersjonowania- związany z ilością wersji językowych

Online

Zadanie

Dla lidera sprzedaży czekolady w polskim Internecie, firmy MM Brown, wdrożyliśmy serwis chocolissimo.pl.
Wspólnie z Klientem ustaliliśmy listę zadań do zrealizowania, m.in.:

  • zwiększenie dostępności dla urządzeń mobilnych,
  • poprawa usability strony, w szczególności procesu zakupu oraz sekcji wyboru dodatków,
  • stworzenie wspólnego mechanizmu konfiguratorów,
  • całkowita rezygnacja z technologii Flash na rzecz HTML5/Javascript,
  • zwiększenie zakresu treści edytowanych przez obsługę sklepu.

Rezultaty

W przeciągu 5-ciu mięsięcy powstała nowa odsłona serwisu, a już w 3 miesiące od uruchomienia serwisu zanotowaliśmy:

  • +39%wzrost konwersji
    w procesie zamówienia
  • +160%zwiększenie ruchu
  • +90%większa liczba transakcji
  • +120%o tyle wzrosły przychody

Personalizacja

Przygotowaliśmy zestaw konfiguratorów, które pozwalają na:

  • napisanie własnego czekoladowego telegramu (układanie napisu, zmiana opakowania, wybór kostek ozdobnych)
  • skomponowanie własnego pudełka pralinek (wielkość, wybór pralinek, opakowanie)
  • stworzenie wyjątkowego słodkiego zestawu
  • stworzenie własnej czekolady (kształ, smak, dodatki, opakowanie).

Opinia Klienta

“(…) dostarczone oprogramowanie wraz z obsługą serwisową oraz doradztwem w zakresie technologii internetowych przyczyniły się do dynamicznego rozwoju naszej firmy w zakresie sprzedaży detalicznej za pośrednictwem internetu”

Prezes Zarządu MM Brown Polska
Marcin Gadulski

Długoletnia współpraca

Współpraca z MM Brown trwa już 8 lat. W tym czasie serwis chocolissimo.pl przeszedł trzy redesigny, w 2010r. uruchomiliśmy niemiecką wersję chocolissimo.de. W 2010r. powstał Choco&Play – serwis pozwalający tworzyć własne czekolady a w 2011r. oddaliśmy do użytku chocotelegram.pl. Współpraca trwa nadal…


„Współpracę z firmą MMBrown rozpoczęliśmy w 2005roku. Od samego początku sklep pracuje na nowoczesnej platformie Extreme Commerce (Java), dzięki której możemy skoncentrować się na stabilnym rozwoju i wprowadzaniu nowych funkcjonalności.”
Błażej Łukomski – CEO Best.net
„Nie tracimy czasu na przepisywanie i migracje z przyczyn technologicznych, wszelkie zmiany niosą za sobą modyfikacje funkcjonalne prowadzące do zwiększenia sprzedaży”.Michał Klimczak – dział techniczny Best.net
„Specyfika sprzedaży produktów upominkowych, charakteryzująca się dużymi wzrostami obciążenia przed najważniejszymi okazjami w roku wymaga wyjątkowego podejścia do zagadnień wydajności oraz SLA”.Robert Wiśniewski – dział handlowy Best.net