Personalizacja

Personalizacja da Twojej firmie nowe możliwości sprzedaży. Trend ten już dawno zauważyli najwięksi gracze na rynku m.in. Coca-Cola, Nike, Ferrero.

Na rynku B2C i B2B narzędzia służące do personalizacji produktów mają bardzo szerokie zastosowanie.

Jesteś PRODUCENTEM i chciałbyś być bliżej potrzeb swoich Klientów? Dzięki konfiguratorom:

  • zbudujesz nowy atrakcyjny kanału sprzedaży
  • stworzysz bazę nowy Klientów w internecie
  • zbudowanie świadomości swojej marki
  • zwiększysz liczbę zamówień
  • nawiążesz bezpośredni kontakt ze swoimi Klientami
  • wesprzesz swoich Dystrybutorów poprzez „przekazywaniu” Klientów online do punktów dystrybutorów po odbiór towaru wzmocnisz pozytywne relacje ze swoimi dystrybutorami

A może działasz jako DYSTRYBUTOR?
Sprawdź co zyskasz dzięki personalizacji oferowanych produktów:

  • zwiększysz bazę swoich Klientów – będzie ich więcej, gdyż będą trafiać do Ciebie po odbiór towaru zamówionego u Producenta
  • nawiążesz bezpośrednią relację z nowymi Klientami i będziesz miał szansę proponować im także swoje usługi lub produkty
  • zarobisz więcej na prowizjach od zamówienia przekazywanych przez Producenta
  • gdy poczujesz jakie możliwości daje internet, będziesz chciał uruchomić własną stronę sprzedażową
  • zaczniesz budować swoją lokalną markę w internecie

I najważniejsze!

Co zyskają TWOI KLIENCI dzięki personalizacji?

Możliwość zakupu wymarzonych, dostosowanych do ich indywidualnych potrzeb produktów

Narzędzia dające możliwość tworzenia produktów “na zamówienie” to KONFIGURATORY.

Jak działają konfiguratory?

Jak Użytkownik strony widzi konfigurator i co może z nim zrobić?

Cechy i możliwości konfiguratorów:

  • jakie produkty można personalizować?
    • składające się z wielu produktów/ komponentów (np. opakowanie, literki, dodatki)
    • z własnymi parametrami (np. rozmiar, kolor itp.)
    • z dodanym zdjęciem, napisem, kolorem (np. zdjęcie na kubku lub opakowaniu)
  • prezentacja 3D (np. kubek z nadrukiem prezentowany w 3D)
  • bieżąca aktualizacja ceny w wieloetapowej personalizacji
  • możliwość automatycznych wydruków 3D

Przykładowe etapy konfiguracji żaluzji okiennych przez Klienta:

  1. Podanie wymiarów żaluzji: wysokość, szerokość
  2. Wybór rodzaju kasety – mechanizmu
  3. Wybór rodzaju i koloru tkaniny
  4. Dopasowanie rodzaju sterowania (prawo/ lewo)
  5. Wybór rodzaju montażu
  6. Dopasowanie dodatków (prowadnice, wsporniki itd.)

Podczas procesu składania zamówienia Klient na bieżąco ma możliwość obserwowania zmieniającej się ceny, której wysokość zależy od wybranych komponentów.

BestNet Personalizacja produktow PyramidShop Frontend

Panel administracyjny

Czyli co admin może zrobić w panelu z konfiguratorem?

Elementy, które należy dostosować w konfiguratorze bukietów:

  1. Kwiaty, które mają być konfigurowane np. tylko róże,
  2. W asortymencie mamy także tulipany, gerbery, fiołki, frezje i inne,
  3. Przedziały długości kwiatów, które można wybrać,
  4. Ilość róż,
  5. Ilość i rodzaj kwiatów towarzyszących,
  6. Sposób ułożenia np. okrągły, wieniec, w koszu itd.,
  7. Wstążki (dostępne opcje: kolor, szerokość, , połysk, napis itd.),
  8. Przystrojenie np. brak, delikatne, bogate,
  9. Dodatki np. odżywka do kwiatów, czekoladki, karnecik itp.,

W zależności od dodatków zmienia się cena, a także mogą pojawiać się pola do uzupełniania (np. tekst na karneciku) lub wyboru (np. grafika na karneciku).


A co w sytuacji, gdyby administrator sklepu chciał przygotować taki sam konfigurator, ale dla innego rodzaju kwiatów, np. dla tulipanów?

Konfigurator daje możliwość skopiowania wszystkich ustawień i przeniesienia ich do wybranych kwiatów.


Elementy, które należy dostosować w konfiguratorze telegramów czekoladowych

Wielkość opakowań, spośród których może wybierać Klient
Tworzenia spersonalizowanej czekoladowej wiadomości przez Klienta
Wybór smaku czekolady, z której będzie wykonany telegram
Wybór wyboru karnecika, a także możliwość wpisania życzeń
Wybór dodatków tj. znaków specjalnych lub ozdobnych kostek czekoladowych
Wybór opakowania telegramu

Zobacz jak można personalizować produkty

czekoladowe telegramy

kubki