Personalizacja

Nowy trend, który znacząco wpływa na zwiększenie sprzedaży online. Trend ten zapoczątkowali najwięksi gracze na rynku (m.in. Coca-Cola, Nike, Ferrero)

Zobacz film

Personalizacja czekoladowych telegramów

Personalizacja kubków

Dzięki personalizacji w e-commerce Klient może zobaczyć finalny produkt już na etapie zakupów w sklepie, m.in. wybrać kształt, wielkość, smak, kolor, napis, fakturę, materiał – w zależności od produktu, jaki chcemy personalizować.
Mechanizm służący temu procesowi nazywany jest KONFIGURATOREM.

Co jest również warte uwagi to fakt, iż w zależności od możliwości produkcyjnych firmy, Administrator może w dowolnym czasie zmieniać formy spersonalizowanych produktów, które są możliwe do zakupu online.

Warto wiedzieć, że personalizacja (inaczej kustomizacja produktu) jest możliwa do zrobienie w przypadku prawie każdego produktu.

Najlepiej jednak sprawdza się w przypadku firm mogących wyprodukować różne warianty towaru w zależności od zapotrzebowania, tzw. B2C.

Jako dostawca e-commerce obserwujemy znacznie większe obroty w przypadku e-sklepów oferujących tego typu produkty w porównaniu ze sklepami sprzedającymi gotowe produkty.

Jak to wygląda od strony technicznej?

  • najlepiej i najtaniej jest stworzyć konfigurator na naszej platformie Extreme Commerce
  • jeśli sklep działa na innej platformie (Magento, Hybris, PrestaShop, IAI i inne) możemy stworzyć konfigurator typu stand-alone i zintegrować go z procesem zakupowym w danej technologii
  • w przypadku systemów typu CMS (WordPress, Joomla, Drupal i inne) również tworzymy konfigurator typu stand-alone Użytkownik może dowolnie skonfigurować swój produkt/zestaw produktów, a następnie zakupić go w sklepie stacjonarnym, co doskonale wpisuje się w obecny trend sprzedaży Omni Channel, czyli połączenia sprzedaży on i offline
  • warto również wspomnieć o e-kioskach, gdzie produkt jest zamawiany online i odbierany w wybranym punkcie sprzedaży danego dostawcy