Dedykowane rozwiązania
do sprzedaży B2B

Integracje z CRM, ERP
Produkty konfigurowalne
Narzędzie online dla sieci dealerskiej sprzedawców
Budowanie marki i lojalności w B2B

Dlaczego warto wdrażać e-commerce dla B2B?

  • lepsze przedstawienie oferty firmy
  • zwiększenie sprzedaży
  • szybsza realizacja zamówień
  • zwiększenie konkurencyjności oferty, m.in. poprzez możliwość konfiguracji produktów online wraz z ich wizualizacją
  • stworzenie dodatkowego kanału dystrybucji
  • budowanie lojalność partnerów

Jakie problemy rozwiązuje e-commerce dla B2B?

  • optymalizuje proces sprzedaży
  • daje możliwość pełnego wykorzystania możliwości produkcyjnych i automatyzuje zbyt
  • wspiera dział sprzedaży w wyrabianiu się z przyjmowaniem i procesowaniem zamówień
  • niweluje niespójności w informacji z zamówienia (ilość, wielkość, itp.)
  • zmniejsza ilość czasu poświęcanego na obsługę klienta

Dlaczego warto wybrać rozwiązanie Extreme Commerce?

  • wysoki poziom bezpieczeństwa
  • język platformy – Java – wymuszający wysoką jakość kodu
  • widoczna historia płatności i zamówień Klientów
  • większa wydajność systemu, w porównaniu do platform Open Source (do 1000 zamówień/minutę, 1mln pozycji towarowych)
  • długi cykl życia platformy, w odróżnieniu od popularnych rozwiązań Open Source
  • nieograniczone możliwości dostosowania i rozwoju oprogramowania
  • nieograniczone możliwości modyfikacji systemu, przy ciągłej możliwości aktualizacji (w odróżnieniu od Open Source)
  • dostosowanie do aktualnych systemów działających w firmie
  • wysokie kompetencje zespołu wdrożeniowego
  • ponad 16-letnie doświadczenie w e-commerce

Dedykowane funkcjonalności pod B2B:

  • multi-everything
  • integracje z CRM, ERP – m.in. Symfonia, SAP, Microsoft Navision, WF-Mag
  • gotowe integracje z systemami księgowymi
  • nieskończona możliwość rozwoju oprogramowania oraz dopasowania go do potrzeb firmy
  • automatyzacja zamówień
  • wiele poziomów uprawnień

Multi-everything – co to takiego?

  • możliwość zarządzania wieloma instancjami sklepu z jednego panelu
  • sklepy dla sieci partnerskiej
  • możliwość udostępniania konfiguratorów produktów sieci dealerskiej
  • dowolna parametryzacja towarów oraz możliwość zróżnicowania wartości parametrów “per widok”
  • PIM
  • obsługa zamówień w wielu magazynach
  • liczne integracje