Developer, E-Commerce, Polecane

Największa aktualizacja systemu od 3 lat – wersja 2.30 już jest!

Każda nowa wersja platformy to mnóstwo pracy całego zespołu, ale tym razem jest to największa aktualizacja od ponad 3 lat. W najnowszej wersji 2.30 oddajemy w ręce naszych klientów 20 nowych, rozbudowanych modułów, mniejszych poprawek i usprawnień, a także bardzo aktualną zmianę dotyczącą dyrektywy Omnibus.  Zobacz, jakie funkcjonalności znalazły się na platformie w wersji 2.30: […]

Czytaj więcej
best.net, Developer, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO, Serwisy internetowe

Jak powinna wyglądać karta produktu w Twoim e-commerce?

Szacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 10 minut. Ludzie coraz chętniej kupują w Sieci. Sklepy internetowe pozwalają zrobić potrzebne zakupy szybciej, łatwiej, bez wychodzenia z domu. Ograniczeniem w zakupach on-line jest jednak to, że użytkownicy nie mają bezpośredniego kontaktu z produktami. Przed kupnem konkretnego towaru lubimy go sprawdzić, dotknąć, obejrzeć, czy nawet powąchać – na przykład w […]

Czytaj więcej
best.net, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO

Czym są konfiguratory produktów w sklepach internetowych?

Personalizacja i konfiguratory produktów to trend w sprzedaży w różnych branżach. To moda, która bazuje na pragnieniu wyróżnienia się, posiadania wyjątkowego produktu zaprojektowanego tylko dla nas, lub wręcz przez nas samych. Po personalizację sięgają najwięksi gracze na rynku, m.in.: Coca-Cola, Nutella czy Nike, a także rosnące biznesy. Zatem w jaki sposób personalizacja produktów może wspierać […]

Czytaj więcej
best.net, Developer, E-Commerce, Serwisy internetowe

Ile kosztuje wdrożenie platformy e-commerce?

Spis treści: Koszt wdrożenia platformy e-commerce w różnych modelach rozliczeniowych 1. Fixed Price 2. Time&material 3. Model hybrydowy Koszty rozwoju platformy e-commerce, czyli kolejne etapy projektu 1. Sklep rozwijający się szybko 2. Sklep rozwijający się stabilnie 3. Sklep uwsteczniający się Wdrożenie platformy e-commerce a żelazny trójkąt Wybór dostawcy oprogramowania e-commerce nierozerwalnie łączy się z przygotowaniem […]

Czytaj więcej
best.net, E-Commerce

Analiza przedwdrożeniowa – co to jest i z czego się składa?

Dobre przygotowanie to zawsze połowa sukcesu. Dokładnie tak samo jest w przypadku rozbudowanych i kosztownych projektów e-commerce. Etap przygotowawczy to analiza przedwdrożeniowa i możesz być pewny, że bez tego dokumentu nie przejdziesz sprawnie przez wdrożenie. Sprawdź dlaczego to tak ważne. Spis treści: Co to jest analiza przedwdrożeniowa 1. Kto potrzebuje, a kto nie potrzebuje analizy? […]

Czytaj więcej
best.net, Developer, E-Commerce

Stabilny system e-commerce na lata. Jak i dlaczego od lat pomagamy firmom sprzedawać on-line?

Wszystkie firmy wiedzą, co robią. Niektóre wiedzą też, jak to robią. Ale dopiero odpowiedź na pytanie “Dlaczego?” pozwala wykreować unikalne cechy oferty. Zatem, czy wszystkie firmy wiedzą dlaczego robią to, co robią? My wiemy – chcemy dostarczać firmom platformę e-commerce, która przez lata, bezpiecznie i stabilnie będzie rozwijała ich sprzedaż internetową. “Why” to prawdziwa intencja […]

Czytaj więcej
best.net, Developer, E-Commerce, sprzedaż

8 nowych funkcjonalności e-commerce dla jeszcze lepszej sprzedaży on-line

Mamy to! Nowe funkcjonalności e-commerce na naszej platformie. Pół roku ciężkiej pracy całego zespołu od ostatniej aktualizacji, setki wyklikanych godzin, wiele pytań i trudnych odpowiedzi. Ale jak w wygranym Tetrisie – wszystko się dobrze poukładało. Największymi wygranymi są Klienci, którzy, w ramach najnowszej wersji naszej platformy e-commerce, otrzymują 8 świeżych modułów.

Czytaj więcej
best.net, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO, Serwisy internetowe, sprzedaż

Jak tworzyć opisy produktów, które sprzedają? Poznaj 9 podstawowych zasad

Opisy produktów to wirtualny sprzedawca w sklepie internetowym, który ułatwi użytkownikowi podjęcie decyzji i wybór konkretnego produktu dopasowanego do jego potrzeb i oczekiwań. Dlatego powinieneś zadbać o treść na stronach produktowych, by faktycznie była ona przydatna dla potencjalnego klienta. Jak tworzyć opisy produktów i jakie triki zastosować, by sprzedaż rosła?

Czytaj więcej