Kiedy prowadzimy biznes, kluczowe jest efektywne docieranie do klientów. Internet oferuje ogromne możliwości, a tylko od nas zależy, który kanał reklamowy wybierzemy. Każdy z nich ma inną specyfikę, generuje inne koszty i sprawdza się w określonych sytuacjach. Czym charakteryzują się najpopularniejsze kanały reklamowe w Sieci? Jakie minimalne koszty musimy ponieść, by z nich korzystać?
Czytaj więcejJak wyróżnić sklep internetowy w wynikach wyszukiwania?
Strona prezentująca wyniki wyszukiwania – SERP – to pierwszy punkt styku potencjalnego klienta z witryną. Już na tym etapie zaczyna się “batalia” o przyciągnięcie uwagi użytkownika.
Czytaj więcejBądź jak Netflix – stosuj rekomendacje personalizowane
35% wszystkich zakupów na Amazon generują rekomendacje personalizowane. 75% wyborów użytkowników Netflixa to efekt spersonalizowanych podpowiedzi algorytmów serwisu. Ty też możesz sprzedawać więcej, dzięki mechanizmom rekomendacji personalizowanych.
Czytaj więcejPłatności międzynarodowe w e-commerce – które wybrać i o czym pamiętać?
Czy wiesz, że dla ok. ⅓ Kupujących w e-sklepach na świecie jednym z ważniejszych czynników wpływających na zakup jest dostęp do lokalnych metod płatności?
Czytaj więcejCore Web Vitals a sklep internetowy. Jesteśmy gotowi na nowe zmiany w Google.
Google zapowiedział aktualizację swojego algorytmu na maj 2021. Polegać ona będzie na uwzględnianiu w wynikach wyświetlania w wyszukiwarce Core Web Vitals, czyli Podstawowych wskaźników internetowych. Temat bardzo świeży i niezwykle aktualny, dlatego trzymamy rękę na pulsie:)
Czytaj więcejZewnętrzne skrypty marketingowe – zagrożenia vs. dobre praktyki
Temat skryptów zewnętrznych przewija się w rozmowach z naszymi Klientami od kilku lat. Z jednej strony dają one szerokie możliwości w zakresie promocji sklepów internetowych, z drugiej zaś bywają przyczyną problemów w funkcjonowaniu stron.
Czytaj więcejNowa wersja systemu EC 2.26 – sprawdź nowości!
Szacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 2 minuty Oficjalnie wydaliśmy wersję EC 2.26, która produkcyjnie działa już od 1 miesiąca w wybranych sklepach. Rozwijamy się, wdrażamy nowe funkcjonalności, a to wszystko dla Was! 🙂 Oto jakie zmiany zawiera najnowsza wersja EC 2.26: Migracja na OpenJDK – wersja 11 (program deweloperski): System w wersji 2.26 został przystosowany […]
Czytaj więcejRok 2019 – podsumowanie
Szacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 2 minuty Rok 2020 rozkręcił się już na dobre. Czas biegnie szybko! W tym roku chcemy się z Wami podzielić podsumowaniem poprzedniego – 2019 roku. Wdrożyliśmy nowe sklepy, m.in.: Peka Swiss – Storage – to sklep jednego z liderów w branży systemów i akcesoriów meblowych na polskim rynku. Jest […]
Czytaj więcejWersja systemu Extreme Commerce 2.25 już dostępna
Oficjalnie wydaliśmy wersję EC 2.25, która produkcyjnie działa już od 1 miesiąca w wybranych sklepach. Stale się rozwijamy, wdrażamy nowe funkcjonalności. Oto jakie zmiany zawiera najnowsza wersja EC 2.25: Promocje koszykowe (program deweloperski): Trzecia, ostatnia już część przebudowy polityki cenowej. Szczegółowe informacje odnośnie promocji koszykowych znajdują się tutaj. Zmiana, podobnie jak promocje produktowe i polityki […]
Czytaj więcejNowa wersja systemu EC 2.24 już jest!
Lato w pełni, intensywny wakacyjny czas! My jednak oprócz odpoczynku stale się rozwijamy ; ) Zależy nam na tym, aby Wasze sklepy rosły, posiadały nowe rozwiązania. Dlatego chcemy przedstawić nową wersję systemu EC 2.24. Oto jakie zmiany zawiera najnowsza wersja EC 2.24: Alerty – powiadomienia (program deweloperski): Finalnie wprowadzona funkcjonalność alertów. UWAGA: dedykowane maile wymagają […]
Czytaj więcej