E-Commerce, Inne, Marketing internetowy i SEO, Serwisy internetowe

Kongres e-Handlu 2016 – subiektywne podsumowanie ;)

3 marca 2016 roku na warszawskim stadionie odbył się IV Kongres e-Handlu. Wydarzenie uświetniły najważniejsze osoby z branży, które poprowadziły wykłady. Podczas Konferencji były trzy sekcje, na których  odbywały się równocześnie wykłady. Każda z prezentacji trwała po 20 minut. Uważamy, że forma bardzo fajna – kondensacja wiedzy to jest to! 🙂 Po tym czasie każdy […]

Read more
best.net, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO, Serwisy internetowe

Branża fashion w e-commerce – 10 elementów, które wymagają poprawy

Trwa właśnie drugi miesiąc 2016 roku. Nowy rok ma to do siebie, że lubimy sobie stawiać noworoczne postanowienia – zmiany stylu życia, przyzwyczajeń, etc. Być może warto też coś zmienić w swoim e-biznesie? Tym razem postanowiliśmy przyjrzeć się branży fashion. Okazuje się, że jest w niej wiele mankamentów, które warto byłoby poprawić.

Read more
best.net, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO, Serwisy internetowe

Personalizacja produktów – 10 najpopularniejszych jej przykładów

Pierwsze wzmianki na temat indywidualizacji produktów pojawiły się w 1971 roku, w książce pod tytułem “Szok Przyszłości” sygnowanej przez Alvin’a Toffler’a. Zdaje się jednak, że wtedy ani A. Toffler ani nikt inny nie zdawał sobie sprawy, na jak wielką skalę rozwinie się personalizacja. Obecnie jest to najbardziej popularna strategia biznesowa, Przykładów personalizacji na rynku jest […]

Read more
best.net, E-Commerce, Inne, Marketing internetowy i SEO

Podsumowanie szkolenia Google Analytics

20 listopada mieliśmy w naszym biurze Gości 🙂 I to nie byle jakich, bo Uczestników organizowanego przez nas szkolenia Google Analytics, prowadzonego przez naszego Wodza – Błażeja Łukomskiego 🙂 Jak wyglądało szkolenie i jakie zagadnienia były poruszane? Krótkie podsumowanie poniżej: 1.Wstęp Zaczęliśmy od podstaw, czyli omówienia podstawowych wskaźników Google Analytics. 2.Widoki Następnie przeszliśmy do widoków, […]

Read more
best.net, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO, Serwisy internetowe

Zagraniczni inwestorzy na polskim rynku e-commerce

Rynkowi e-commerce w Polsce od dłuższego czasu przyświeca naprawdę dobra passa. Jak możemy przeczytać w najnowszym  raporcie Payvision – nasz kraj jest jednym z trzech najdynamiczniej rozwijających się rynków handlu internetowego na Starym Kontynencie. A teraz trochę liczb – jak polski e-commerce wygląda w praktyce? Jak wynika z najnowszego raportu Gemius pt.: „E-commerce In Poland […]

Read more
best.net, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO

Synergia w sprzedaży dzięki działaniom w omnichannel

Wielu z właścicieli e-sklepów wciąż zachodzi w głowę, w jaki sposób dotrzeć do klientów z tzw. ‘trudnym’ produktem. Który kanał sprzedaży rozwijać by zwiększyć jego sprzedaż? Okazuje się, że dla klienta nie jest ważne wyłącznie to, w jakim sklepie kupuje, ale także to, w jaki sposób podejmuje swoje decyzje zakupowe. Dlatego też implementacja omnichannel w […]

Read more
Marketing internetowy i SEO

IX Targi eHandlu – 14.10.2015 – Zapraszamy na stoisko B20

Serdecznie zapraszamy na Stadion Narodowy w Warszawie na Targi – odwiedź nas na stoisku B20. Dlaczego warto wybrać się na te Targi?: ponad 150 Wystawców bezpłatne prezentacje omawiane na przykładach branżowy networking  nowe inspiracje do prowadzenia e-biznesu poznanie nowych trendów w e-commerce Skorzystaj z naszego zaproszenia, wypełnij formularz i odbierz bezpłatną wejściówkę!  Do zobaczenia w środę! Joanna

Read more
E-Commerce, Marketing internetowy i SEO

Czy w końcu nadszedł czas na tablet commerce?

Wydawać by się mogło, że co najmniej 5 ostatnich lat określanych było „Rokiem technologii mobilnych” w kontekście e-commerce. Nie działo się tak bez przyczyny, gdyż w ciągu tego czasu mamy do czynienia z diametralnym wzrostem wykorzystania urządzeń mobilnych podczas zakupów w sklepach internetowych. Niemniej jednak to nie smartfony, tylko tablety grają pierwsze skrzypce w tym […]

Read more
E-Commerce, Marketing internetowy i SEO

Smartfony i social media stają się filarem e-commerce [Infografika]

Gwałtowny wzrost popularności smartfonów ma bardzo ciekawy wpływ na branżę e-commerce. Dlaczego? Ponieważ teraz ludzie noszą swoiste narzędzia zakupowe w swoich kieszeniach. Platformy e-commerce przystosowane do urządzeń mobilnych są szybsze, dostarczając przy tym lepszych doświadczeń zakupowych, przez co spontaniczne kupno produktów nigdy jeszcze nie było tak proste. Istnieje kilka oczywistych zalet zakupów online, a zbliżająca […]

Read more