Dedykowany sklep internetowy

KOSZYK

Koszyk zakupowy jest nieodłącznym elementem każdego e-sklepu. To właśnie jego wygląd, intuicyjność, a przede wszystkim funkcjonalność decyduje o tym, czy Twój Klient sfinalizuje swój zakup. Dlatego warto zadbać o to, by dedykowany system e-commerce spełniał wszystkie te kryteria.

  • Zamówienie bez konieczności rejestracji
    Decydując się na nasze rozwiązanie, zagwarantujesz swoim Klientom prosty i intuicyjny proces zakupowy, dając im jednocześnie możliwość dokonania zakupu bez konieczności rejestracji. Na etapie koszyka zakupowego, Twoi Klienci będą mogli wybrać, czy chcą dokonać płatności tradycyjnie pieniędzmi, czy może punktami lojalnościowymi (jeżeli udostępnisz im taką opcję).
  • Kalendarz dostaw
    Rozwiązaniem, które z pewnością docenią Twoi Klienci będzie możliwość wyboru przez nich daty dostawy zamówienia (również z dużym wyprzedzeniem). Kalendarz dostaw jest narzędziem przeznaczonym głównie dla e-sklepów działających w branży prezentowej czy budowlanej, jednak z powodzeniem sprawdzi się także w innych.
  • Wygodne administrowanie
    Koszyk zakupowy, poza udogodnieniami dla Twoich Klientów, będzie również funkcjonalny dla Ciebie. Będziesz miał możliwość dostosowania ceny przesyłek oraz form płatności, w zależności od kraju, do którego jest wysyłka, a także od wielkości, ciężaru czy rodzaju zamówionego towaru.

ZAMÓWIENIA

System e-commerce, który oferujemy posiada również szereg funkcjonalności związanych z zamówieniami w e-sklepie. Będziesz miał pełen dostęp do historii płatności oraz zamówień Twoich Klientów. Wszystkie informacje w jednym miejscu.

  • One page checkout
    Również z punktu widzenia Klienta, składanie zamówień będzie proste. Każdy formularz w procesie zakupowym jest walidowany w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że w przypadku podania błędnych informacji, od razu pojawia się komunikat o błędzie. Cały proces zamówienia może być jedno-krokowy, tzw. one page checkout, a Klientom może być udostępniona książka adresowa, dzięki której każdy towar z zamówienia, będą mogli wysłać pod zupełnie inny adres.
  • Płatności i kurierzy
    Oprócz tego, oferujemy możliwość wdrożenia wielu kanałów płatności, m.in.: PayPal, Skrill, PayU, DotPay, Przelewy24, możliwość płatności bezpośrednio kartą kredytową, a także firm kurierskich, m.in.: Fedex, DHL, DPD, UPS, Parcelhub, Poczta Polska czy Paczkomaty.

KLIENCI

W prosty sposób będziesz miał możliwość dostępu do wszelkich informacji o Klientach. Nasz system umożliwia import Klientów, przy jednoczesnym podziale Klientów na hurtowych, detalicznych lub VIP. Całość zintegrowana z Twoim systemem ERP i CRM.

Dedykowana platforma e-commerce

TOWARY

Obsługa towarów w e-sklepie, zwłaszcza jeżeli jest ich bardzo dużo, może być kłopotliwa. Dlatego by ułatwić Tobie prowadzenie e-biznesu, nasz system oferuje wiele rozwiązań do zarządzania towarami, m.in.

  • możliwość pogrupowania ich na towar główny i warianty (np. kolorystyczne),
  • zestawy produktowe, a także dodania do nich towarów powiązanych.
  • dowolna parametryzacja, a także dodawanie dowolnych filtrów, które są tworzone wg parametrów towarów.
  • integrację z systemami PIM (Product Information Management) oraz tzw. inherit loading.

KUPONY RABATOWE I PROMOCJE

Żaden biznes nie może funkcjonować bez Klientów. Dlatego, by ułatwić Ci nawiązywanie relacji z Twoimi Klientami, poprzez nasz dedykowany system e-commerce, dajemy Ci możliwość:

  • tworzenia kuponów,
  • generowania kuponów rabatowych, a także targetowania oferty.
  • Twoim Klientom mogą być wyświetlane określone produkty, dobierane na podstawie tego co wcześniej przeglądali, tzw. rekomendacje produktowe.
  • Widok produktów jest dodatkowo personalizowany – oznacza to, że Twój Klient widzi zapisane w cashe produkty, które ostatnio oglądał.
Kupon rabatowy w sklepie internetowym

ROZBUDOWANE OPCJE SEO

Każdy e-sklep, który chce być “widoczny”, musi być zoptymalizowany pod SEO, a bez tego Twój sklep internetowy nie będzie widoczny dla robotów Google. Nasz system e-commerce został zaprojektowany tak, byś mógł to zrobić. Możliwa jest m.in.: automatyzacja meta, redirecty oraz canonicale. Jeżeli Twój e-biznes działa na innym rynku niż polski, będziesz miał także możliwość dostosowania tej opcji do standardów SEO w danym kraju.

Ustawienia SEO w sklepie internetowym Extreme commerce

INTEGRACJE

Dedykowany sklep internetowy to nie tylko różnorodne funkcje i narzędzia. To także nieograniczone możliwość integracji. Decydując się na nasz system e-commerce będziesz miał możliwość integracji z:

  • systemami płatności (PayPal, Skrill, PayU, DotPay, mTransfer, Postbank (obsługa kart kredytowych), Przelewy24, płatności międzynarodowe),
  • firmami kurierskimi (Fedex, DHL, DPD, UPS, Parcelhub, Poczta Polska, inPost Paczkomaty),
  • porównywarkami (Ceneo, Skąpiec, Nokaut),
  • Allegro, aukcjami holenderskimi oraz BaseLinker.
  • systemami ERP (m.in.: Comarch, Navision, Symfonia), systemami CRM (np. Dom Data CRM),
  • systemami mailingowymi (a wśród nich najpopularniejsze w Polsce – FreshMail i GetResponse),
  • systemami magazynowo-księgowymi (m.in. Subiekt, WAPRO Mag, Ferrodo, Kamsoft),
  • systemami klasy PIM i wieloma innymi.