Sklep internetowy zintegrowany z WAPRO Mag – Automatyzacja sprzedaży B2B i B2C

Podstawowe cechy integracji:

  • zrealizowana w oparciu o technologię SOAP
  • komunikacja jest dwustronna i realizowana w czasie rzeczywistym. Podstawowy kierunek komunikacji to sklep –> WAPRO Mag
  • Kontrahenci/klienci

  • Do sklepu trafiają wybrani klienci z WAPRO Mag – mają automatycznie tworzone konta w sklepie
  • Pomiędzy WAPRO Mag, a sklepem są wymieniane informacje o danych adresowych klientów
  • przypisane każdemu z Klientów miejsca dostaw (nawet kilkadziesiąt) oraz użytkowników realizujących zamówienia np. z różnych oddziałów – przedstawiciele poszczególnych oddziałów samodzielnie realizują i monitorują swoje zamówienia i płatności, które w WAPRO Mag są podpięte pod jednego kontrahenta.
  • Towary

  • Użytkownicy WAPRO Mag określają, które towary są eksportowane do sklepu
  • Wybrane towary trafiają do kategorii tymczasowej w sklepie. Po weryfikacji i konfiguracji (zdjęcia, opisy, parametry, kategorie docelowe) są udostępniane klientom sklepu.
  • WAPRO Mag zarządza dostępnością towarów w sklepie
  • Zamówienia

  • informacje o zamówieniach składanych w sklepie są przesyłane do WAPRO Mag oraz do aplikacji zarządzającej produkcją
  • WAPRO Mag przesyła do sklepu informacje o statusie zamówień (produkcja, transport, płatności) • Sklep przesyła dane w takiej formie, która pozwala na przekazanie ich do maszyn na produkcji
  • Faktury

  • Sklep pobiera z WAPRO Mag informacje o płatnościach/fakturach kontrahentów z uwzględnieniem przypadków, kiedy:
  • Do jednego zamówienia w sklepie, generujemy wiele faktur w WAPRO Mag
  • Do wielu zamówień w sklepie generujemy jedną fakturę w WAPRO Mag
  • Klienci informowani są o zaległych płatnościach wraz z informacją o kwocie pozostałej do rozliczenia, bo faktury często są rozliczane etapami)
  • Synchronizacja danych x3

  • Zdarzeniowo w sklepie – w momencie wykonania określonej operacji (np. złożenie zamówienia) sklep wysyła informację o zamówieniu do WAPRO Mag
  • Zdarzeniowo w WAPRO Mag – w momencie wykonania określonej operacji (np. zmiana statusu zamówienia) WAPRO Mag przesyła do sklepu informację, że wybrany obiekt (zamówienie) został zaktualizowany, a sklep pobiera aktualne dane o tym obiekcie. Komunikaty o zmianach są kolejkowane w osobnej tabeli kontrolowane statusami (wysłany, przyjęty, odrzucony)
  • Systematycznie w sklepie – raz na dobę sklep pobiera z WAPRO Mag dane o synchronizowanych wszystkich obiektach (klientach, towarach, zamówieniach, fakturach) w celu zapewnienia pełnej spójności danych i neutralizowania nietypowych sytuacji związanych z bieżącą komunikacją.
  • Historia komunikacji

  • Logowanie zmian jest realizowane zarówno w poszczególnych obiektach. Np. w historii towaru widać wszystkie zmiany dokonywane w towarze przez WAPRO Mag. Na ogół jest to włączenie, wyłączenie jego dostępności w sklepie.
  • Panel kontrolny integracji – umożliwia stały monitoring i szybką diagnozę komunikacji pomiędzy systemami z poziomu panelu administracyjnego sklepu.