
Integracja eRaty Santander


Integracja z Santander to możliwość płatności ratalnej.
Dzięki takiej możliwości klienci chętniej kupują, a dla sklepu oznacza to dwie korzyści:
- zwiększenie konwersji
- zwiększenie przychodów, dzięki pozyskiwaniu prowizji od banku za “sprzedaż” kredytu

Co to oznacza dla klienta?
Klient składa zamówienie, a następnie jest kierowywany do formularza kredytowego w Banku Santander, gdzie uzupełnia niezbędne dane oraz wysyła wniosek. Decyzja kredytowa z banku przesyłana jest zazwyczaj w ciągu jednego dnia, maksymalnie dwóch, i w zależności od decyzji zmienia się status płatności w sklepie. Jeśli jest pozytywna, sklep wydaje towar, a klient spłaca zakup towaru w ramach kredytu.
Zalety tej formy płatności

dla klientów
- Do momentu podpisania umowy klient może porzucić proces i zmienić formę płatności w sklepie
- W koszyku wyświetlane jest dla klienta nagranie z wyjaśnieniem procesu obsługi płatności.
- Jest to forma płatności szczególnie atrakcyjna przy zakupach za kwoty wyższe niż 5000 zł.

dla sklepu
- Wniosek kredytowy jest wypełniany przez klienta po złożeniu zamówienia, tak aby ewentualny problem z uzupełnieniem dokumentacji wniosku nie zniechęcił go do zakupu.
- Obsługa sklepu ma możliwość określenia zdefiniowania minimalnej i maksymalnej wartości zamówienia, dla których jest dostępna płatność eRaty Santander ma możliwość. Jeśli wartość zamówienia jest poza zdefiniowanych przedziałem, ta forma płatności nie jest widoczna dla klienta.
- Dodatkowo sklep samodzielnie można ustawić na jakim oprocentowaniu kredytowym będa poszczególne towary.