Integracja platformy EC z eRaty

Integracja eRaty Santander

Integracja z Santander to możliwość płatności ratalnej.

Dzięki takiej możliwości klienci chętniej kupują, a dla sklepu oznacza to dwie korzyści:

  • zwiększenie konwersji
  • zwiększenie przychodów, dzięki pozyskiwaniu prowizji od banku za “sprzedaż” kredytu
Integracja eRaty Santander

Co to oznacza dla klienta?

Klient składa zamówienie, a następnie jest kierowywany do formularza kredytowego w Banku Santander, gdzie uzupełnia niezbędne dane oraz wysyła wniosek. Decyzja kredytowa z banku przesyłana jest zazwyczaj w ciągu jednego dnia, maksymalnie dwóch, i w zależności od decyzji zmienia się status płatności w sklepie. Jeśli jest pozytywna, sklep wydaje towar, a klient spłaca zakup towaru w ramach kredytu.

Zalety tej formy płatności

dla klientów

  • Do momentu podpisania umowy klient może porzucić proces i zmienić formę płatności w sklepie

  • W koszyku wyświetlane jest dla klienta nagranie z wyjaśnieniem procesu obsługi płatności.

  • Jest to forma płatności szczególnie atrakcyjna przy zakupach za kwoty wyższe niż 5000 zł.

dla sklepu

  • Wniosek kredytowy jest wypełniany przez klienta po złożeniu zamówienia, tak aby ewentualny problem z uzupełnieniem dokumentacji wniosku nie zniechęcił go do zakupu.

  • Obsługa sklepu ma możliwość określenia zdefiniowania minimalnej i maksymalnej wartości zamówienia, dla których jest dostępna płatność eRaty Santander ma możliwość. Jeśli wartość zamówienia jest poza zdefiniowanych przedziałem, ta forma płatności nie jest widoczna dla klienta.

  • Dodatkowo sklep samodzielnie można ustawić na jakim oprocentowaniu kredytowym będa poszczególne towary.