Integracja z Payback

Platforma Extreme Commerce zintegrowana jest z programem Payback. Jest to multipartnerski program lojalnościowy, w którym uczestniczą zarówno sklepy sprzedaży tradycyjnej, jak i sklepy internetowe.

Na czym polega działanie systemu PAYBACK?
Podzielone jest ono na dwa moduły:

  • Naliczanie punktów – uczestnik programu otrzymuje punkty w zamian za dokonane zakupy. W programie mogą istnieć promocje tj. zakup określonych produktów może być dodatkowo premiowany. Ważną sprawą jest zabezpieczenie systemu przed nadużyciami ze strony zamawiających tzn. jeśli użytkownik złoży „fałszywe” zamówienie na dużą kwotę i go nie opłaci, system musi mieć możliwość anulowania takiego zamówienia i „zdjęcia” naliczonych punktów z konta tego Klienta.
  • Spalanie punktów – polega to na „zdejmowaniu” z konta Klienta punktów, którymi zapłacił on za zamówienie. Na początku system sprawdza, czy Klient ma dostępne punkty PAYBACK na karcie. Następnie weryfikuje, czy zamówienie może zostać w całości opłacone tymi punktami, czy też konieczne będzie dopłacenie reszty przy pomocy innej formy płatności. Jeśli Klient na karcie posiada odpowiednią ilość punktów, wtedy też może wykorzystać je, by opłacić całość swojego zamówienia. Może również opłacić nimi wyłącznie część swojego zamówienia lub po prostu zrezygnować i zapłacić za zamówienie tradycyjnie.

Ponadto…

Jeżeli Klient jest zalogowany, w parametrach zapisywane są jego dane PAYBACK. Gdy podczas składania zamówienia Klient podał kod swojej karty i ilość punktów PAYBACK do użycia (niezależnie od wybranej formy płatności), po złożeniu zamówienia następuje automatyczna próba płatności punktami PAYBACK. Po zrealizowaniu zamówienia odpowiednia ilość punktów zdejmowana jest z konta PAYBACK Klienta.

Integracja z PAYBACK sprawdza się szczególnie dobrze w branżach upominkowych. Poniżej przykłady takich wdrożeń u naszych Klientów:

  • Mount Blanc posiada integrację PAYBACK w pełnym zakresie
  • W Euroflorist można zbierać punkty za zakupy – sprawdź.