Realizacja E-Commerce dla Peka Polska - sklep internetowy B2C i B2B

peka.pl

Peka to jeden z liderów akcesoriów meblowych na polskim rynku. Sklep peka.pl zintegrowany jest z Comarch XL oraz łączy sprzedaż B2C oraz B2B. W serwisie mogą składać zamówienia zarówno Klienci detaliczni (także niezalogowani) oraz B2B (5 typów Klientów B2B, każdy z innymi uprawnieniami).

Zaawansowana indywidualna grafika

  • obsługa video na stronie,
  • punktatory na animacjach,
  • zastosowanie parallax scrolling,
  • kilka sliderów na stronie,
  • obsługa wielu formatów zdjęć,
  • indywidualny szablon wyświetlania „zajawek” artykułów,
  • wyszukiwarka z funkcją podpowiadania,
  • zindywidualizowana strona kategorii (rozbudowana sekcja opisowa, poniżej sekcja z video, na dole lista produktów)

Funkcje B2B

  • 5 różnych typów Użytkowników B2B + 1 typ Użytkownika B2C,
  • program lojalnościowy – w zależności od typu Użytkownika naliczane są punkty zgodnie z określonym scenariuszem; dodatkowo każdy typ Użytkownika posiada indywidualny pulpit; możliwość przełączania między widokami,
  • zapamiętywanie wielu koszyków (np. koszyk nagród i koszyk produktów) podczas jednej sesji,
  • zaawansowane filtrowanie.

Integracja platformy Extreme Commerce z Comarch XL

  • Integracja opiera się na technologii SOAP z pośrednictwem protokołu HTTP
  • wymiana danych obejmowała:
    • informacje nt. towarów, zamówień i statusów zamówień
    • informacje nt. Klientów: podstawowe informacje, cenniki, faktury, punkty naliczone do programu lojalnościowego, różne rodzaje zamówień

Zobacz online Pobierz case study Odwiedź kanał Peka na YouTube i zapoznaj się z nową strona peka.pl