
scentre.pl
Sony Centre to sieć salonów sprzedaży produktów RTV marki Sony. Produkty oferowane w sklepie pochodzą z magazynów Sony Europe, dzięki czemu są objęte pełną gwarancją producenta.
W tym projekcie zastosowaliśmy wiele nowatorskich i zaawansowanych rozwiązań. Zaprojektowaliśmy je zgodnie z potrzebami rozbudowanej sieci salonów, dzięki czemu sklep scenter.pl jest wsparciem zarówno dla ogromnej rzeszy klientów, jak i kilkudziesięciu pracowników salonów.





Integracje z kilkoma systemami
- LeaseLink– płatności w formie leasingu
- eRaty Santander – płatności ratalne
- Subiekt GT – zarządzanie sprzedażą i magazynem
- GetResponse – system mailingowy
- Google Data Studio – zbieranie danych i raportowanie
Wybrane funkcjonalności B2C

Rezerwacja i odbiór osobisty
Różnica polega na tym, że w przypadku rezerwacji, to klient może zapłacić w salonie kartą lub gotówką. W przypadku odbioru osobistego konieczne jest wcześniejsze wykonanie płatności on-line. Dopiero wtedy może odebrać towar w salonie.

Dostawy + dostawy premium
Domyślnie wybranym kurierem jest DPD, natomiast obsługa sklepu może po złożeniu zamówienia przez klienta, zmienić kuriera na DHL. Daje to większą elastyczność w zarządzaniu dostawami towarów, a jednocześnie je przyspiesza. Dodatkową usługą są dostawy premium – można je wybrać dla określonych produktów (szczególnie dla telewizorów). Oprócz transportu w ramach usługi wykonywany jest montaż produktu oraz konfiguracja ustawień.

Dodatkowe gwarancje dla wybranych produktów
Klient może zamówić produkt ze standardową 2-letnią bezpłatną gwarancją lub dokupić Serwis Extra na 3, 4 lub na 5 lat. Dla każdego z towarów jest inny pakiet cenowy tych gwarancji. Każdy produkt wraz z gwarancją tworzy zestaw.
Wybrane funkcjonalności szczególnie ważne dla sieci salonów
Dynamiczna struktura opisów towarów
Aby obsługa sklepu internetowego mogła aktualizować produkty na stronie, może je w łatwy sposób importować ze źródła przygotowanego przez producenta. Jest to serwis (Sony 1) dostępny wyłącznie dla dystrybutorów produktów Sony. Zbierane są w nim wszystkie produkty, wraz z opisami, zdjęciami, specyfikacjami.
Dostosowanie interfejsu zamówień
Specjalny skrócony panel dla użytkowników systemu. Algorytm zaprojektowaliśmy tak, aby w odpowiednim momencie użytkownik miał dostępne tylko te funkcje, które są potrzebne.
Przypisywanie zamówienia do salonu – cały system jest podzielony na widoki, czyli salony. Ma to wpływ na wiele elementów, a kluczowe są uprawnienia. Pracownicy danego salonu mają uprawnienia związane tylko z ich salonem i dotyczą one tylko realizacji zamówień do nich przypisanych.
Migracja danych
Zmigrowaliśmy 4 rodzaje danych:
- informacje o produktach – było to duże wyzwanie ze względu na bardzo rozbudowaną strukturę opisów
- informacje o klientach
- informacje o zamówieniach wraz z rabatami
- hasła klientów, które w starym sklepie były szyfrowane inaczej niż w naszym systemie.