Simteq – wszystko do okien i drzwi

Globalny koncern VBH (Vereinigter Baubeschlag Handel) to ponad 3.000 pracowników w 130 oddziałach funkcjonujących w 40 krajach na całym świecie. Firma jest wiodącym graczem w dziedzinie handlu okuciami budowlanymi do okien i drzwi. Jej międzynarodowe doświadczenie wpływa na szeroką rozpoznawalność marki i wysoki profesjonalizm w działaniu. Początki działalności polskiego przedstawicielstwa marki VBH sięgają 1992 roku i od tego czasu VBH Polska nieprzerwanie jest krajowym liderem w swojej branży. Począwszy od stworzenia w Polsce dwóch podmiotów, firma prężnie rozwija się, tworząc kolejne oddziały i zwiększając paletę artykułów swojej oferty. Poszerzając zakres dostarczanego asortymentu, a także widząc rosnące zainteresowanie wśród klientów, firma postanowiła stworzyć nowy kanał dystrybucji w celu wygodniejszego i nowocześniejszego dotarcia do swoich odbiorców. We współpracy z BEST.NET stworzony został internetowy sklep simteq.pl, dzięki któremu firma jest gotowa na podbicie nowego rynku i dotarcie to nowej grupy klientów.

Platforma simteq.pl oferuje szeroką gamę artykułów do produkcji oraz montażu różnego typu okien i drzwi. Dzięki wieloletniemu doświadczeniu w branży za pośrednictwem sklepu dostępne są tylko wyselekcjonowane i sprawdzone produkty cenionych marek. Począwszy od flagowego asortymentu firmy czyli wielorakich okuć do okien i drzwi (klamki, zawiasy, zamki, wkładki, szkło itp.) oraz dodatkowych akcesoriów (uszczelki, nawiewniki, progi itp.) poprzez specjalistyczne narzędzia (elektronarzędzia, narzędzia ręczne, akcesoria itp.) i materiały montażowe (pianki, silikony, taśmy, folie, mocowania, środki ochrony itp.)a kończąc na osprzęcie do wykańczania (szpachle, woski, oleje itd.) oraz konserwacji (kleje, środki do czyszczenia i pielęgnacji różnego typu powierzchni). Simteq.pl oferuje doskonałe produkty, które spełnią wymagania zarówno profesjonalistów w branży, jak i amatorów, chcących spróbować swoich sił w domowym zaciszu.

Wysokie wymagania firmy względem jakości obsługi klientów od początku przyświecały nam przy tworzeniu tego serwisu. Dołożyliśmy wszelkich starań, aby twarda polityka firmy w tej kwestii miała przełożenie na kompleksową i profesjonalną obsługę kupujących poprzez nowo powstały kanał sprzedaży internetowej. Dzięki temu klienci sklepu dysponują szeregiem rozwiązań, które ułatwiają im jego obsługę, uproszczają dotarcie do poszukiwanych towarów i wspomagają ich w wyborze odpowiedniej pozycji. Rozbudowany moduł do newslettera oraz zakładka z poradnikami ekspertów pozwalają informować i edukować klientów odnośnie asortymentu sklepu. Zaawansowana wyszukiwarka produktów oraz moduł filtrowania kontekstowego skutecznie skracają drogę klienta do pożądanego produktu. System rekomendacji wspomaga cross-selling i ułatwia klientom dobór elementów składających się na kompletne zestawy. Natomiast moduł SEO oraz system opinii o sklepie i produktach wspomaga proces rozpowszechniania i promocji informacji na temat sklepu oraz dbanie o wysoką jakość jego obsługi.

Rozwijając myśl przewodnią projektu, czyli zorientowanie na klienta, została wdrożona integracja sklepu z zewnętrznym systemem ERP (Planowanie Zasobów Przedsiębiorstwa). Dzięki temu rozwiązaniu komunikacja pomiędzy sklepem a magazynem odbywa się błyskawicznie i możliwa jest dostawa przesyłki nawet w 24h od zamówienia. Integracja pozwoliła również na wyświetlanie poziomu dostępności zasobów magazynowych konkretnej pozycji. W celu jeszcze większego zautomatyzowania obsługi sklepu zaimplementowano system eksportujący szczegółowe dane o zamówieniach klientów. Osoby odpowiedzialne za sprzedaż otrzymują cykliczne raporty z wyszczególnionymi zamówieniami, co pozwala na łatwe uwzględnienie wielkości obrotów sklepu względem przychodów całej firmy. Kolejnym rozwiązaniem pro klienckim było wprowadzenie modułu kuponów rabatowych, które obsługa sklepu może dowolnie generować i przydzielać np. do zdefiniowanych wcześniej grup klienckich. Warty rozwinięcia jest wspomniany wcześniej moduł filtrowania kontekstowego, który jest niezwykle przydatny przy dużej ilości produktów mających podobne cechy. Funkcja ta pozwala zdefiniować dowolny filtr w dowolnej kategorii, tworząc tym samym maksymalnie transparentny przegląd towarów. Te oraz wiele innych rozwiązań ułatwiających wielopoziomowe zarządzanie sklepem odbywa się poprzez intuicyjny panel zarządzania, który jest bezproblemowy w obsłudze nawet dla osób nie posiadających wiedzy technicznej.

Przeczytaj więcej

Developer

Wersja 2.31, czyli jak dostosowaliśmy kilka modułów do GA4

Nowa wersja sklepu 2.31 zawiera zestaw bardzo potrzebnych zmian i aktualizacji, m.in. związanych z przejściem na Google Analytics w wersji 4, ale także zrealizowanych w ramach Programu Deweloperskiego.  Oto co zawiera wersja 2.31:

Planujesz wdrożenie e‑commerce B2B lub B2C?

Dostarczamy technologię i know-how