O nas

Dział administracji prężnie trzyma pieczę nad terminowością i wywiązywaniem się z zadań wszystkich. Nieoceniony wkład w sukces pozostałych działów został naukowo udowodniony!
Dział techniczny dba o odpowiednią ilość i jakość kodu dostarczonego przeglądarkom
Dział Customer Service dba o Klientów, żeby wiedzieli co jest grane w dziale technicznym i byli zadowoleni na każdym etapie projektu
 
Dział marketingu i sprzedaży zajmuje się publikacją sukcesów w internecie oraz sprzedażą
Dział wspaniałości trzyma pieczę nad wszystkimi powyższymi działami dbając o dobro Klienta i jego wyjątkowość na tle konkurencji
Szef i doradca, zawsze chętny do pomocy! Bezcenne! „Ciśnij” to hasło przewodnie na każdy dzień.
Błażej Łukomski CEO
blazej
Nowe pomysły każdego dnia, kickboxing 2 razy w tygodniu- odreagować każdy musi:) Nie ukrywajmy, że w rozwiązywaniu problemów technicznych nie ma konkurencji!
Robert Wiśniewski Portfolio Project Manager
robert
W ramach hobby szkicuje nowe algorytmy w połączeniu z komunikatywnością i pasją daje the best CTO in da house 🙂 Po pracy sport, zdjęcia, nowinki technologiczne a potem niestety trzeba już iść spać.
Ryszard Łęt CTO
ryszard
Projekty duże i małe ogarnia doskonale. Otwarta głowa służy jej jak rakieta wybuchowa, nowe pomysły na gotowanie znajdzie na zawołanie.
Hanna Wojnarowska Project Manager
hanna
Szef wszystkich szefów. Terminowy i słowny, coś śmiesznego znajdzie nawet w modulach IT. Po pracy chętny do tańca i różańca.
Cezary Pierzynowski Project Manager
czarek

W naszej pracy stawiamy na

  • przejrzystość zadań w projekcie (aplikacja Redmine pozwala na bieżący wgląd oraz monitorowanie pracy wszystkich osób zaangażowanych w projekcie)
  • edukację Klienta w zakresie e-commerce i nowych technologii zarówno poprzez rozmowę, newsletter oraz wpisy na naszym blogu
  • współpracę i dobrą komunikację z Klientem (w realizacji projektu Klient jest członkiem zespołu SCRUM’owego)
  • rozliczenie Success Fee lub Time&Material (wspólnie z Klientem decydujemy jak będziemy się rozliczać)
  • sprawną obsługę serwisowa (w przypadku zadań krytycznych – obsługa 24h)
  • bezpieczeństwo wdrożonych rozwiązań
  • szybkość, wydajność oraz pełną optymalizację pod kątem wysokiej jakości działania
  • elastyczność
  • terminowość

Certyfikaty

Szkoleń i kursów mamy za sobą sporo. Poniżej te najprzydatniejsze dla nas certyfikaty.

Partnerzy

W naszej pracy stawiamy na współpracę i partnerstwo. Mamy wiele przykładów z doświadczenia, gdzie będąc partnerami firm konkurencyjnych wyszedł z tego ciekawy wspólny projekt z korzyścią dla obu stron. Dlatego jesteśmy otwarci na zawierania nowych znajomości biznesowych. Napisz do nas, być może urodzi się z tego ciekawa współpraca.:)