

Znajomość i odpowiednie zarządzanie długiem technologicznym może mieć wpływ na sukces lub porażkę Twojej firmy, a także danego projektu, który realizujesz razem ze swoim zespołem. Ignorowanie długu technologicznego może generować dodatkowy koszt, w postaci straconego czasu, a przez to osiąganie niższych korzyści biznesowych. Jak zatem widzisz, stawka jest na tyle wysoka, że warto pochylić się […]
Czytaj więcejWraz z rozwojem technologii i rosnącym zaufaniem do zakupów on-line, e-commerce stało się niezwykle ważnym obszarem dla wielu przedsiębiorstw. Dlatego też wiele firm decyduje się na uruchomienie sklepu internetowego, który pozwala na sprzedaż swoich produktów lub usług za pośrednictwem internetu. Platformy e-commerce stanowią narzędzie, dzięki którym staje się to łatwiejsze i dostępne dla każdego.W artykule […]
Czytaj więcejPrzed przystąpieniem do realizacji zadań, kluczowe jest odpowiednie przygotowanie. Podobnie rzecz ma się w przypadku projektów e-commerce, które niejednokrotnie są bardzo rozbudowane i kosztowne. Etapem przygotowawczym takich projektów jest analiza przedwdrożeniowa. Sprawne wdrożenie projektu, bez wcześniej przeprowadzonej analizy, jest praktycznie niemożliwe! Spis treści: Co to jest analiza przedwdrożeniowa 1. Kto potrzebuje analizy? 2. Jak bardzo […]
Czytaj więcejKażda nowa wersja platformy to mnóstwo pracy całego zespołu, ale tym razem jest to największa aktualizacja od ponad 3 lat. W najnowszej wersji 2.30 oddajemy w ręce naszych klientów 20 nowych, rozbudowanych modułów, mniejszych poprawek i usprawnień, a także bardzo aktualną zmianę dotyczącą dyrektywy Omnibus. Zobacz, jakie funkcjonalności znalazły się na platformie w wersji 2.30: […]
Czytaj więcejSzacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 10 minut. Ludzie coraz chętniej kupują w Sieci. Sklepy internetowe pozwalają zrobić potrzebne zakupy szybciej, łatwiej, bez wychodzenia z domu. Ograniczeniem w zakupach on-line jest jednak to, że użytkownicy nie mają bezpośredniego kontaktu z produktami. Przed kupnem konkretnego towaru lubimy go sprawdzić, dotknąć, obejrzeć, czy nawet powąchać – na przykład w […]
Czytaj więcejPersonalizacja i konfiguratory produktów to trend w sprzedaży w różnych branżach. To moda, która bazuje na pragnieniu wyróżnienia się, posiadania wyjątkowego produktu zaprojektowanego tylko dla nas, lub wręcz przez nas samych. Po personalizację sięgają najwięksi gracze na rynku, m.in.: Coca-Cola, Nutella czy Nike, a także rosnące biznesy. Zatem w jaki sposób personalizacja produktów może wspierać […]
Czytaj więcejSpis treści: Koszt wdrożenia platformy e-commerce w różnych modelach rozliczeniowych 1. Fixed Price 2. Time&material 3. Model hybrydowy Koszty rozwoju platformy e-commerce, czyli kolejne etapy projektu 1. Sklep rozwijający się szybko 2. Sklep rozwijający się stabilnie 3. Sklep uwsteczniający się Wdrożenie platformy e-commerce a żelazny trójkąt Wybór dostawcy oprogramowania e-commerce nierozerwalnie łączy się z przygotowaniem […]
Czytaj więcejSprzedaż on-line z roku na rok rozwija się coraz bardziej. I to nie tylko w przypadku B2C. Coraz więcej firm zaczyna wdrażać w swojej działalności platformy e-commerce B2B. Czy to najlepsze rozwiązanie także dla Twojej firmy?
Czytaj więcejWszystkie firmy wiedzą, co robią. Niektóre wiedzą też, jak to robią. Ale dopiero odpowiedź na pytanie “Dlaczego?” pozwala wykreować unikalne cechy oferty. Zatem, czy wszystkie firmy wiedzą dlaczego robią to, co robią? My wiemy – chcemy dostarczać firmom platformę e-commerce, która przez lata, bezpiecznie i stabilnie będzie rozwijała ich sprzedaż internetową. “Why” to prawdziwa intencja […]
Czytaj więcejMamy to! Nowe funkcjonalności e-commerce na naszej platformie. Pół roku ciężkiej pracy całego zespołu od ostatniej aktualizacji, setki wyklikanych godzin, wiele pytań i trudnych odpowiedzi. Ale jak w wygranym Tetrisie – wszystko się dobrze poukładało. Największymi wygranymi są Klienci, którzy, w ramach najnowszej wersji naszej platformy e-commerce, otrzymują 8 świeżych modułów.
Czytaj więcej