best.net, Developer, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO, Serwisy internetowe

PWA – co to jest i jak rozwiązuje problemy w e-commerce?

Szacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 13 minut Jako pierwsza pracę nad PWA w 2015 roku rozpoczęła firma Google. Potencjał tego typu aplikacji dostrzegł także Microsoft, który jako kolejny zaczął nad nimi pracować. Czym jest PWA? PWA (Progressive Web Apps) – czyli progresywne aplikacje webowe. Są trendem, który aktualnie bardzo mocno rozwija się w technologii mobilnej. […]

Read more
best.net, Developer, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO, Serwisy internetowe

Testy A/B – strona towaru w e-sklepie

Szacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 11 minut. Każdy sklep internetowy, zarówno ten który dopiero stawia swoje pierwsze kroki w e-commerce, jak i ten który funkcjonuje od wielu lat ma swoje cele, do których dąży. Aby założone cele były realizowane w jak największym stopniu, e-sklep powinien być jak najbardziej przyjazny i użyteczny. Jednak jak znaleźć rozwiązanie, […]

Read more
best.net, E-Commerce, Inne, Marketing internetowy i SEO, Po godzinach, Serwisy internetowe

Wersja systemu Extreme Commerce 2.25 już dostępna

Oficjalnie wydaliśmy wersję EC 2.25, która produkcyjnie działa już od 1 miesiąca w wybranych sklepach. Stale się rozwijamy, wdrażamy nowe funkcjonalności. Oto jakie zmiany zawiera najnowsza wersja EC 2.25: Promocje koszykowe (program deweloperski): Trzecia, ostatnia już część przebudowy polityki cenowej. Szczegółowe informacje odnośnie promocji koszykowych znajdują się tutaj. Zmiana, podobnie jak promocje produktowe i polityki […]

Read more
best.net, Developer, E-Commerce, Inne, Marketing internetowy i SEO, Po godzinach, Serwisy internetowe

Nowa wersja systemu EC 2.24 już jest!

Lato w pełni, intensywny wakacyjny czas! My jednak oprócz odpoczynku stale się rozwijamy ; ) Zależy nam na tym, aby Wasze sklepy rosły, posiadały nowe rozwiązania. Dlatego chcemy przedstawić nową wersję systemu EC 2.24. Oto jakie zmiany zawiera najnowsza wersja EC 2.24: Alerty – powiadomienia (program deweloperski): Finalnie wprowadzona funkcjonalność alertów. UWAGA: dedykowane maile wymagają […]

Read more
best.net, Developer, E-Commerce, Marketing internetowy i SEO, Po godzinach, Serwisy internetowe

Jak powinna wyglądać idealna karta produktu w Twoim e-commerce? – branża fashion

Szacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 6 minut. Sklepów internetowych z branży fashion jest naprawdę wiele. I ile sklepów, tyle różnych kart produktowych. Jednak ważnym jest, by e-sklep uwzględniał doświadczenia użytkowników i tworzył karty produktowe, które będą wspierały podejmowanie decyzji zakupowych. Należy pamiętać, że w sklepie internetowym branży fashion potencjalny klient nie ma możliwość dotknięcia danego produktu, […]

Read more
best.net, Developer, E-Commerce, Serwisy internetowe

Wdrożenie e-commerce B2B w branży systemów i akcesoriów meblowych dla Swiss-storage.com

Szacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 5 minut. Ponad rok temu chwaliliśmy się uruchomieniem serwisu Peka.pl 😉 Sklep ten cieszy się dużym powodzeniem wśród klientów z Polski – co zaowocowało potrzebą uruchomienia wersji na rynki europejskie. I tak oto powstał nowy sklep Swiss-storage. Jest on dostępny w dwóch wersjach językowych: angielskiej i niemieckiej oraz umożliwia wysyłkę […]

Read more
E-Commerce, Serwisy internetowe

Jak powinna wyglądać idealna karta produktu w Twoim e-commerce? – branża budowlana

Szacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 8 minut. Branża budowlana – branża, która z pewnością  nie należy do najłatwiejszych, jeżeli chodzi o sprzedaż przez Internet. Jednak faktem jest, że ten sektor w ostatnich latach bardzo mocno rozwinął się w e-commerce. Z czego to wynika? Kupując materiały budowlane przez Internet klienci mają możliwość dużego wyboru, znacznie szybciej […]

Read more
E-Commerce, Serwisy internetowe

Jak powinna wyglądać idealna karta produktu w Twoim e-commerce? – branża spożywcza

Szacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 6 minut. Zadaniem sklepu internetowego jest generowanie jak największej sprzedaży. Jednak tym co odróżnia e-sklep od tradycjonalnego, jest fakt, że w tym pierwszym klienci nie mają bezpośredniego kontaktu z produktami. Nie mogą ich zobaczyć na żywo, dotknąć, czy powąchać… A co za tym idzie, nakłonienie klienta do zakupu może być […]

Read more
best.net, Developer, E-Commerce

Prześlij koszyk z listą zakupów. Funkcjonalność dla e-sklepu

Coraz więcej sklepów internetowych obsługiwanych jest przez konsultantów telefonicznych, którzy doradzają Klientom przy składaniu zamówień. W przypadku zakupu jednego produktu jest to rozwiązanie idealne, jednak sprawa znacznie się komplikuje, gdy Klient chce kupić cały zestaw lub kilkanaście niezależnych produktów i oczekuje doradztwa oraz przesłania mailowo sugerowanych towarów.

Read more