

Szacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 10 minut. Ludzie coraz chętniej kupują w Sieci. Sklepy internetowe pozwalają zrobić potrzebne zakupy szybciej, łatwiej, bez wychodzenia z domu. Ograniczeniem w zakupach on-line jest jednak to, że użytkownicy nie mają bezpośredniego kontaktu z produktami. Przed kupnem konkretnego towaru lubimy go sprawdzić, dotknąć, obejrzeć, czy nawet powąchać – na przykład w […]
Czytaj więcejPersonalizacja i konfiguratory produktów to trend w sprzedaży w różnych branżach. To moda, która bazuje na pragnieniu wyróżnienia się, posiadania wyjątkowego produktu zaprojektowanego tylko dla nas, lub wręcz przez nas samych. Po personalizację sięgają najwięksi gracze na rynku, m.in.: Coca-Cola, Nutella czy Nike, a także rosnące biznesy. Zatem w jaki sposób personalizacja produktów może wspierać […]
Czytaj więcejSpis treści: Koszt wdrożenia platformy e-commerce w różnych modelach rozliczeniowych 1. Fixed Price 2. Time&material 3. Model hybrydowy Koszty rozwoju platformy e-commerce, czyli kolejne etapy projektu 1. Sklep rozwijający się szybko 2. Sklep rozwijający się stabilnie 3. Sklep uwsteczniający się Wdrożenie platformy e-commerce a żelazny trójkąt Wybór dostawcy oprogramowania e-commerce nierozerwalnie łączy się z przygotowaniem […]
Czytaj więcejDobre przygotowanie to zawsze połowa sukcesu. Dokładnie tak samo jest w przypadku rozbudowanych i kosztownych projektów e-commerce. Etap przygotowawczy to analiza przedwdrożeniowa i możesz być pewny, że bez tego dokumentu nie przejdziesz sprawnie przez wdrożenie. Sprawdź dlaczego to tak ważne. Spis treści: Co to jest analiza przedwdrożeniowa 1. Kto potrzebuje, a kto nie potrzebuje analizy? […]
Czytaj więcejSprzedaż on-line z roku na rok rozwija się coraz bardziej. I to nie tylko w przypadku B2C. Coraz więcej firm zaczyna wdrażać w swojej działalności platformy e-commerce B2B. Czy to najlepsze rozwiązanie także dla Twojej firmy?
Czytaj więcejWszystkie firmy wiedzą, co robią. Niektóre wiedzą też, jak to robią. Ale dopiero odpowiedź na pytanie “Dlaczego?” pozwala wykreować unikalne cechy oferty. Zatem, czy wszystkie firmy wiedzą dlaczego robią to, co robią? My wiemy – chcemy dostarczać firmom platformę e-commerce, która przez lata, bezpiecznie i stabilnie będzie rozwijała ich sprzedaż internetową. “Why” to prawdziwa intencja […]
Czytaj więcejMamy to! Nowe funkcjonalności e-commerce na naszej platformie. Pół roku ciężkiej pracy całego zespołu od ostatniej aktualizacji, setki wyklikanych godzin, wiele pytań i trudnych odpowiedzi. Ale jak w wygranym Tetrisie – wszystko się dobrze poukładało. Największymi wygranymi są Klienci, którzy, w ramach najnowszej wersji naszej platformy e-commerce, otrzymują 8 świeżych modułów.
Czytaj więcejOpisy produktów to wirtualny sprzedawca w sklepie internetowym, który ułatwi użytkownikowi podjęcie decyzji i wybór konkretnego produktu dopasowanego do jego potrzeb i oczekiwań. Dlatego powinieneś zadbać o treść na stronach produktowych, by faktycznie była ona przydatna dla potencjalnego klienta. Jak tworzyć opisy produktów i jakie triki zastosować, by sprzedaż rosła?
Czytaj więcejModuł generowania ofert to funkcjonalność, którą stworzyliśmy na potrzeby e-commerce B2B. Pozwala on Użytkownikom systemu, tj. Handlowcom i Dystrybutorom, na szybkie tworzenie ofert handlowych dla Klientów końcowych.
Czytaj więcejSzacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 11 minut. Każdy sklep internetowy, zarówno ten który dopiero stawia swoje pierwsze kroki w e-commerce, jak i ten który funkcjonuje od wielu lat ma cele, do których dąży. Aby mógł realizować założone cele w jak największym stopniu, sklep powinien być jak najbardziej przyjazny i użyteczny. Jak zatem znaleźć rozwiązania, które […]
Czytaj więcej