

Strona prezentująca wyniki wyszukiwania – SERP – to pierwszy punkt styku potencjalnego klienta z witryną. Już na tym etapie zaczyna się “batalia” o przyciągnięcie uwagi użytkownika.
Czytaj więcej35% wszystkich zakupów na Amazon generują rekomendacje personalizowane. 75% wyborów użytkowników Netflixa to efekt spersonalizowanych podpowiedzi algorytmów serwisu. Ty też możesz sprzedawać więcej, dzięki mechanizmom rekomendacji personalizowanych.
Czytaj więcejCzy wiesz, że dla ok. ⅓ Kupujących w e-sklepach na świecie jednym z ważniejszych czynników wpływających na zakup jest dostęp do lokalnych metod płatności?
Czytaj więcejWszyscy lubimy nowości, udogodnienia oraz innowacje. Zwłaszcza, gdy dotyczą one pracy oraz budowania biznesu. Dlatego, jako Wasz partner w e-commerce, idziemy do przodu i po kilku miesiącach wytężonej pracy przedstawiamy kolejną wersję platformy EC (2.28).
Czytaj więcejGoogle zapowiedział aktualizację swojego algorytmu na maj 2021. Polegać ona będzie na uwzględnianiu w wynikach wyświetlania w wyszukiwarce Core Web Vitals, czyli Podstawowych wskaźników internetowych. Temat bardzo świeży i niezwykle aktualny, dlatego trzymamy rękę na pulsie:)
Czytaj więcejJednym z fundamentów rozwoju naszej platformy e-commerce jest program deweloperski, który jest współfinansowaniem przez Klientów nowych funkcjonalności. W tym artykule wracamy do jednego z ważniejszych modułów wdrożonych w ramach programu deweloperskiego w poprzednich latach, którym jest polityka rabatowa.
Czytaj więcejTemat skryptów zewnętrznych przewija się w rozmowach z naszymi Klientami od kilku lat. Z jednej strony dają one szerokie możliwości w zakresie promocji sklepów internetowych, z drugiej zaś bywają przyczyną problemów w funkcjonowaniu stron.
Czytaj więcejZmiany w prawie zachodzą dość często i niestety mogą one umykać przedsiębiorcom w gąszczu innych równie ważnych informacji, dlatego tym wpisem chcemy zwrócić uwagę na zmiany w prawie dotyczącym e-commerce, jakie zaszły od 1 stycznia br.
Czytaj więcejOd marca 2020 r. świat nie jest już taki, jak był jeszcze na początku tego roku. Zmiany odczuwamy w każdej sferze życia, jak choćby w edukacji dzieci, codziennych zakupach czy kontaktach społecznych. Najdotkliwiej kryzys odczuwa jednak światowa gospodarka. Zatem – jak się zmienia e-commerce w pandemii?
Czytaj więcejBardzo się cieszymy z wydania kolejnej wersji platformy Extreme Commerce. Produkcyjnie działa ona już od kilku tygodni w wybranych sklepach. Mamy nadzieję, że dzięki wprowadzeniu zmian praca na platformie EC będzie jeszcze bardziej intuicyjna i sprawna.
Czytaj więcej