

Opisy produktów to wirtualny sprzedawca w sklepie internetowym, który ułatwi użytkownikowi podjęcie decyzji i wybór konkretnego produktu dopasowanego do jego potrzeb i oczekiwań. Dlatego powinieneś zadbać o treść na stronach produktowych, by faktycznie była ona przydatna dla potencjalnego klienta. Jak tworzyć opisy produktów i jakie triki zastosować, by sprzedaż rosła?
Czytaj więcejModuł generowania ofert to funkcjonalność, którą stworzyliśmy na potrzeby e-commerce B2B. Pozwala on Użytkownikom systemu, tj. Handlowcom i Dystrybutorom, na szybkie tworzenie ofert handlowych dla Klientów końcowych.
Czytaj więcejSzacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 11 minut. Każdy sklep internetowy, zarówno ten który dopiero stawia swoje pierwsze kroki w e-commerce, jak i ten który funkcjonuje od wielu lat ma cele, do których dąży. Aby mógł realizować założone cele w jak największym stopniu, sklep powinien być jak najbardziej przyjazny i użyteczny. Jak zatem znaleźć rozwiązania, które […]
Czytaj więcejSzacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 8 minut Migracja sklepu internetowego może być dla Twojego biznesu wielką szansą na rozwój, ale może być także bardzo trudnym projektem dla całej firmy. Aby przeprowadzić go z sukcesem musisz mieć pod ręką dwie rzeczy: rzetelnego partnera wdrożeniowego e-commerce oraz checklistę, która pozwoli Ci kontrolować prace na kolejnych etapach. Sprawdź […]
Czytaj więcejKiedy prowadzimy biznes, kluczowe jest efektywne docieranie do klientów. Internet oferuje ogromne możliwości, a tylko od nas zależy, który kanał reklamowy wybierzemy. Każdy z nich ma inną specyfikę, generuje inne koszty i sprawdza się w określonych sytuacjach. Czym charakteryzują się najpopularniejsze kanały reklamowe w Sieci? Jakie minimalne koszty musimy ponieść, by z nich korzystać?
Czytaj więcejStrona prezentująca wyniki wyszukiwania – SERP – to pierwszy punkt styku potencjalnego klienta z witryną. Już na tym etapie zaczyna się “batalia” o przyciągnięcie uwagi użytkownika.
Czytaj więcej35% wszystkich zakupów na Amazon generują rekomendacje personalizowane. 75% wyborów użytkowników Netflixa to efekt spersonalizowanych podpowiedzi algorytmów serwisu. Ty też możesz sprzedawać więcej, dzięki mechanizmom rekomendacji personalizowanych.
Czytaj więcejCzy wiesz, że dla ok. ⅓ Kupujących w e-sklepach na świecie jednym z ważniejszych czynników wpływających na zakup jest dostęp do lokalnych metod płatności?
Czytaj więcejWszyscy lubimy nowości, udogodnienia oraz innowacje. Zwłaszcza, gdy dotyczą one pracy oraz budowania biznesu. Dlatego, jako Wasz partner w e-commerce, idziemy do przodu i po kilku miesiącach wytężonej pracy przedstawiamy kolejną wersję platformy EC (2.28).
Czytaj więcejGoogle zapowiedział aktualizację swojego algorytmu na maj 2021. Polegać ona będzie na uwzględnianiu w wynikach wyświetlania w wyszukiwarce Core Web Vitals, czyli Podstawowych wskaźników internetowych. Temat bardzo świeży i niezwykle aktualny, dlatego trzymamy rękę na pulsie:)
Czytaj więcej