

Szacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 6 minut. Sklepów internetowych z branży fashion jest naprawdę wiele. I ile sklepów, tyle różnych kart produktowych. Jednak ważnym jest, by e-sklep uwzględniał doświadczenia użytkowników i tworzył karty produktowe, które będą wspierały podejmowanie decyzji zakupowych. Należy pamiętać, że w sklepie internetowym branży fashion potencjalny klient nie ma możliwość dotknięcia danego produktu, […]
Read moreSzacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 5 minut. Ponad rok temu chwaliliśmy się uruchomieniem serwisu Peka.pl 😉 Sklep ten cieszy się dużym powodzeniem wśród klientów z Polski – co zaowocowało potrzebą uruchomienia wersji na rynki europejskie. I tak oto powstał nowy sklep Swiss-storage. Jest on dostępny w dwóch wersjach językowych: angielskiej i niemieckiej oraz umożliwia wysyłkę […]
Read moreSzacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 8 minut. Branża budowlana – branża, która z pewnością nie należy do najłatwiejszych, jeżeli chodzi o sprzedaż przez Internet. Jednak faktem jest, że ten sektor w ostatnich latach bardzo mocno rozwinął się w e-commerce. Z czego to wynika? Kupując materiały budowlane przez Internet klienci mają możliwość dużego wyboru, znacznie szybciej […]
Read moreSzacunkowy czas na przeczytanie artykułu: 6 minut. Zadaniem sklepu internetowego jest generowanie jak największej sprzedaży. Jednak tym co odróżnia e-sklep od tradycjonalnego, jest fakt, że w tym pierwszym klienci nie mają bezpośredniego kontaktu z produktami. Nie mogą ich zobaczyć na żywo, dotknąć, czy powąchać… A co za tym idzie, nakłonienie klienta do zakupu może być […]
Read moreSystem Extreme Commerce to bardzo rozbudowana platforma e-commerce, która regularnie przynosi naszym Klientom kolejne funkcjonalności. Oto jakie zadania zostały wykonane w ramach wersji 2.23:
Read moreCoraz więcej sklepów internetowych obsługiwanych jest przez konsultantów telefonicznych, którzy doradzają Klientom przy składaniu zamówień. W przypadku zakupu jednego produktu jest to rozwiązanie idealne, jednak sprawa znacznie się komplikuje, gdy Klient chce kupić cały zestaw lub kilkanaście niezależnych produktów i oczekuje doradztwa oraz przesłania mailowo sugerowanych towarów.
Read moreCzęść pierwsza artykułu dostępna jest tutaj, natomiast w tej części przybliżamy kwestie związane z modelami rozliczania się z wykonawcą platformy e-commerce oraz samej stawki godzinowej.
Read moreWybór dostawcy oprogramowania e-commerce nierozerwalnie łączy się z przygotowaniem odpowiedniego budżetu. Odpowiedniego dla Twojego projektu, biznesu i zakresu prac.
Read moreIle trwa przygotowanie analizy przedwdrożeniowej? Co się dzieje po kolei? Na co Klient powinien się przygotować? Aby pomóc w odpowiedzi na te pytania zamieszczamy przykładowy harmonogram przygotowania analizy.
Read moreWybór odpowiedniej platformy e-commerce, a także partnera wdrożeniowego to decyzja, która będzie kluczowa dla Twojego biznesu. Rozwiązanie, na które się zdecydujesz musi być dostosowane do Twoich aktualnych potrzeb i możliwości, ale także musisz brać pod uwagę przyszłość i rozwój.
Read more