Extreme Commerce – nowe wersje

Dzisiaj oficjalnie zakończyliśmy prace rozwojowe w ramach wersji 2.3 Extreme Commerce tworząc z niej stabilną wersję 2.4. Tym samym ruszyły prace nad wersją rozwojową 2.5 (szczegóły poniżej).

W ramach wersji 2.4 dostępne są m.in. następujące moduły/funkcjonalności (które nie były dostępne w poprzedniej stabilnej wersji 2.2):

  • edycja zamówienia po jego złożeniu (w tym edycja koszyków, rabatów, danych klienta, danych dostawy i dodatkowych informacji o zamówieniu),
  • gospodarka magazynowa (z zarządzaniem stanami towarów, dostawami i historią zmian w ramach jednego magazynu),
  • tagi (możliwość znakowania tagami dowolnych obiektów sklepowych – w tym naturalnie towarów, kategorii, stron statycznych itd.),
  • zestawy (unikalny mechanizm umożliwiający użytkownikowi definiowanie zestawów produktowych z poziomu panelu administracyjnego, a klientowi wybór interesujących go pozycji w ramach tak predefiniowanych zestawów),
  • kupony rabatowe (możliwość definiowania kuponów rabatowych uprawniających do określonych zniżek przy zakupach: procentowych, kwotowych na towary i/lub dostawę),
  • tracer (mechanizm umożliwiający zarządzanie przejściami do sklepu internetowego z zewnętrznych serwisów poprzez znakowanie przychodzących zamówień w uporządkowany sposób),
  • program partnerski (w pełni funkcjonalny program partnerski umożliwiający definiowanie partnerów, kampanii, reklam, naliczający prowizję według ustalonej polityki – możliwe prowizje za przejścia, zamówienia itd.),
  • integracja z Allegro (w zakresie automatycznego wystawiania aukcji),

W ramach wersji 2.5 jest już dostępny moduł umożliwiający uruchomienie sklepu na Facebooku (naturalnie sklepu w pełni zintegrowanego z kontami użytkowników na FB – wystarczy posiadać konto na FB, a to już automatycznie przekopiuje się do sklepu po naszej zgodzie i umożliwi składanie zamówień bez żadnych dodatkowych rejestracji).

Poza tym w najbliższym czasie planowane są następujące moduły/funkcjonalności:

  • role użytkowników w panelu administracyjnym (uprawnienia użytkowników do wykonywania tylko określonych operacji w ramach zarządzania sklepem internetowym),
  • nowa wersja graficzno-użytkowa panelu administracyjnego,
  • obsługa wielu magazynów wraz z obsługą zwrotów i reklamacji.

O wszystkich nowościach będę niezwłocznie pisał…

Lidia Palusińska

Marketing Coordinator - Pracuję słowem w IT, tzn. projektuję treści m.in. na stronę www, do mailingów, na bloga firmowego. Przekładam techniczny branżowy slang na język przyjazny dla wszystkich. W wolnym czasie czytam, słucham podcastów albo próbuję zrobić perfekcyjnego psa z głową w dół.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *