Jak zapobiec porzuceniu koszyka w sklepie internetowym? [Infografika]

Bez wątpienia, bezpiecznie można stwierdzić, że głównym celem właścicieli sklepów internetowych jest zapobieganie porzucaniu koszyka przez ich klientów. Dokładają oni wszelkich starań, aby przy projektowaniu serwisu zarówno od strony graficznej, jak i funkcjonalnej, swoje działania ukierunkować na zwiększanie konwersji.

O istotności tych działań świadczy fakt, że średnio około 75% z wszystkich zapełnionych koszyków w sklepach on-line jest porzucana.

Poniżej przedstawiamy infografikę, która w prosty sposób wyjaśnia w jaki sposób przeciwdziałać ucieczkom klientów.

Porzucenie koszyka przez klientow

Przeczytaj więcej

Developer

Wersja 2.31, czyli jak dostosowaliśmy kilka modułów do GA4

Nowa wersja sklepu 2.31 zawiera zestaw bardzo potrzebnych zmian i aktualizacji, m.in. związanych z przejściem na Google Analytics w wersji 4, ale także zrealizowanych w ramach Programu Deweloperskiego.  Oto co zawiera wersja 2.31:

Planujesz wdrożenie e‑commerce B2B lub B2C?

Dostarczamy technologię i know-how