Płacenie punktami PAYBACK [case study]

Źródło zdjęcia: payback.pl

Zrobiliśmy, więc się chwalimy! 🙂

Jako że od wielu lat zajmowaliśmy się licznymi aspektami programów lojalnościowych i premiowych online, postanowiliśmy, że teraz przyszła kolej na PAYBACK.

Co to takiego PAYBACK, i jak to działa?

Klient robiąc zakupy może zapłacić za swoje zamówienie zebranymi punktami PAYBACK. Punktami może też zapłacić wyłącznie za jego część, a pozostałą kwotę opłacić korzystając z jednej z tradycyjnych form płatności. Na początku system sprawdza, czy Klient ma dostępne punkty PAYBACK na karcie. Następnie weryfikuje, czy zamówienie może zostać w całości opłacone tymi punktami, czy też konieczne będzie dopłacenie reszty przy pomocy innej formy płatności. Jeśli Klient na karcie posiada odpowiednią ilość punktów, wtedy też może wykorzystać je, by opłacić całość swojego zamówienia. Może również opłacić nimi wyłącznie część swojego zamówienia lub po prostu zrezygnować i zapłacić za zamówienie tradycyjnie.

Dodatkowo jeżeli Klient jest zalogowany, w parametrach zapisywane są jego dane PAYBACK. Jeżeli Klient podczas składania zamówienia podał kod swojej karty i ilość punktów PAYBACK do użycia (niezależnie od wybranej formy płatności), po złożeniu zamówienia następuje automatyczna próba płatności punktami PAYBACK. Po zrealizowaniu zamówienia odpowiednia ilość punktów zdejmowana jest z konta PAYBACK Klienta.

Zrzut ekranu 2016-12-07 o 14.37.20

Zapraszamy do zobaczenia, jak to działa na live w sklepie naszego Klienta:
https://mountblanc.pl/do/page/program-payback

Lidia Palusińska

Marketing Coordinator - Pracuję słowem w IT, tzn. projektuję treści m.in. na stronę www, do mailingów, na bloga firmowego. Przekładam techniczny branżowy slang na język przyjazny dla wszystkich. W wolnym czasie czytam, słucham podcastów albo próbuję zrobić perfekcyjnego psa z głową w dół.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *